poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Seven

Hope:
Obudziłam się, a na moich cyckach leżał schlany Nialler. What the Fuck? Zrzuciłam go z mojego biustu i poszłam do kuchni i zobaczyłam schlaną Darcy leżącą na blacie.
-WSTAWAJJJ! - krzyknęłam na co ona zleciała na ziemie
-KURDEEE!
-hahahhaha
-Zgłupiałaś?!
-Sorry, hahahha
-Jasne
Dryn,dryn
-Szybko gdzie mój telefon!
-Tam leży. - pokazała mi palcem
-Halloo? Hope to The Wanted - powiedział szeptem
-Daj na głośno mówiący!
-Okey.
-Destiny Hope Madison?
-Tak?
-Tutaj menadżer chłopaków z The Wanted zastanawiamy się czy chcą Panie wystąpić w sesji zdjęciowej z chłopakami.Obie dostaniecie po 5000 funtów.Zgadzają się Panie ?
-Bardzo chętnie.Gdzie i kiedy ?
-Jutro w Geffen Records o godzinie 12 pasuje Paniom ?
-Jak najbardziej.Do widzenia.
-Do widzenia.
-Darcy ale jaja .. zajebiście.
-Wiem... a o kurde
-Co jest grane ?
-Hej Liam.The Wanted zaproponowali nam sesję zdjęciową.
-CO The Wanted ?Zgodziłyście się?
-Tak.
-Wiesz że on się z nas śmieją.-przyszła reszta chłopaków
-Dziewczyny zgodziły się wziąć udział w sesji z The Wanted.
-Co ? Fajnie ...zajebiste jesteście ..
-Skąd miałyśmy wiedzieć że się nienawidzicie ??
-Liam nie wiedziałyśmy naprawdę-zaczęłam się tłumaczyć.-możemy zrezygnować.
-Nie już zostaw..tylko strasznie mi przykro ...

***2 dni później***
Darcy:
Jednak nie wzięłyśmy udziału w tej sesji..Trochę żałowałyśmy ale kiedy zobaczyłyśmy te zdjęcia cieszyłyśmy się że nie poszłyśmy.Hope siedzi ze mną w pokoju i oglądamy wywiad z One Direction.
Dz:Harry kilka dni temu dobiegło świat to zdjęcie .Kto to jest ?
H:Ta osoba jest dla mnie nikim.Nawet nie wiem kto to jest.Byłem pijany i jakaś laska to wykorzystała.
Dz:Rozumiem czyli nie masz żadnej dziewczyny ?
H:Nie niestety.
Dz: A Wy chłopaki
Widziałam przerażenie w oczach Hope kiedy się ta dziennikarka chłopaków zapytała.
W:Nie mamy.
H: Chciałbym coś powiedzieć ..Tak naprawdę jest kobieta którą kocham.
Dz:Kto ?
H:Darcy Eve, jest piękna i taka prawdziwa.Jest słodka i wiem że nie kumpluje się  ze mną tylko dlatego że jestem sławny.To naprawdę najlepsza kobieta pod słońcem.
Dz: Rozumiemy tylko u mnie Harry powiedział kogo naprawdę kocha.Ta Darcy to wielka szczęściara.
-Darcy Harry powiedział że Cię kocha to znak !
-Wiem...spotkam się z nim i Go chyba pocałuję.
-Aaaaa niech przyjedzie z Liamem.
-Czemu ?
-Bo jest fajny no wiesz..em...taki ..no wiesz...kurde spadaj
-Jesteście razem ?
-Tak ale nikt nie wie...Ty też nie rozumiesz !!?
-Okej..
-Dostałam sms-a od Zayna.
-Co napisał.
-Przeprasza za swoje zachowanie i ma nadzieję że nie zniszczył naszej przyjaźni..
-Co odpiszesz ?
-Że wybaczam mu.Przecież dzięki temu jestem z Liamem.
-Ohh Hope.The Notebook
-Z chęcią .Wysłałaś sms-a do Harrego ?
-Tak napisałam żeby przyjechał do mnie bo źle się czuje i niech będzie z Liamem.
-Odpisał ?
-Zapytał czy mogą być wszyscy ?
-Jasne.
-Okej napisze.Włącz fiilm.
-Już...

R xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz