piątek, 13 kwietnia 2012

Two

Darcy:
-Hope wstawaj ! Miałam sen że dzisiaj idziemy na imprezę z One Direction
-To nie był sen.Czekaj Liam dzwoni
L:Hej Hope.Dzisiejsza impreza aktualna ?
H:Jasne.O której będziecie ?
L:20 ?.
H:Okej.Wiecie gdzie mieszkamy
L:Do zobaczenia
H:Pa
-No i co mówił-zaczęłam skakać po łóżku
-Darcy uspokój się ! Hahahahahahha łóżko mi złamiesz ! Impreza
-Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! Kocham imprezy ! Jeszcze z One Direction ! Dzisiaj chyba będę pić
-Ja też
Ubieramy sukienki , ja katankę a Darcy sweterek i koturny.

20.00
Liam :
Podszedłem do drzwi i zadzwoniłem.Hope miała naprawdę śliczny domek.Dziewczyny wyglądały naprawdę ślicznie.
-Hej Liam-przytuliliśmy się z Hope i Darcy i poszliśmy do auta.
Po 20 minutach byliśmy w clubie.
-Party ! Pary ! Harry pijesz ?
-Tak a Ty Darcy ?
-Pewnie !
-A Ty Zayn ?
-Zawsze na imprezach pijemy.
-Tak.Hope a Ty pijesz ?
-Chyba tak ale nie dużo.

Zayn:
Kocham imprezy z chłopakami.Jeszcze jak dużo dziewczyn jest.Może jakąś wyrwę.Widać po Harry i Darcy że przypadli sobie do gustu.Nawet nie wiem kiedy film straciłem

Niall:
Dj puszczał jakąś z dupy wyciągnięte piosenki wiec podeszliśmy do niego z Lou.
-Kurwa puść normalną muzę a nie jakieś gówno
-Sam byś lepiej nie zagrał
-Kurwa moja babka i siostra lepszą muze by puścił -opowiedział Lou.Zaczęliśmy się z ochroniarzem kłócić.

Harry:
Jakiś patafian dostawia się do Darcy i Hope.Poszliśmy z Liamem tylko na chwilę po piwo a jakieś 2 ciule już się wtrącają.
-Odwal się od niej idioto
-Zmuś mnie
-Harry uspokój się
-Nie !-uderzyłem go w twarz.Zaczęliśmy się bić.Liam też się wtrącił,.Zayn zaczął oblewać ich piwem.Dołączyły do niego dziewczyny.Ochroniarze wygonili nas z clubu.
-Yolo fucking yolo !-krzyczeliśmy kiedy nas wywalili.Jesteśmy zmęczeni więc idziemy do domu Hope.Wszyscy poszliśmy spać od razu.

Następny dzień
Hope:
-Wstawać.! Śmierdzi tu! Co się w ogóle wydarzyło ?
-Nie pamiętam
-Wywalili nas z clubu ale za co to nie mam bladego pojęcia !
-Czekajcie Paul dzwoni
-Okej
-Co chcecie zjeść ?-zapytałam z grzeczności
-A co masz ? Zjem wszystko co dasz ?
-Niall Ty tylko chcesz jeść
-Nie czepiaj się Zayn
-Mamy problem-przyszedł Liam załamany-Paul powiedział że zostaliśmy wywaleni z clubu za pobicie,oblewanie ludzi piwem i wyzywanie dj-a.
-Nieźle zrobiliśmy
-Co teraz ?-zapytała Darcy-oh my gooood !
-CO ?-pobiegłam za nią do toalety.Darcy wymiotowała.Po 2  godzinach chłopaki poszli do domu bo mieszkają tylko 3 domy dalej a nie mogli jechać autem.Dzisiaj mają spotkanie z fankami i koncert.Oni nie wiedzą że wybieramy się z Darcy na niego.

R xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz