niedziela, 13 maja 2012

Twenty Three

Hope:
-Darcy chłopaki dzisiaj wracają.!!
-Wiem .Co masz zamiar zrobić z Liamem ?
-Nie wiem..chyba z nim zerwę.Nie kocham go.tylko jak ja mu to powiem ?
-Musisz mu to powiedzieć.
-Mówisz mi to codziennie od kiedy wróciłyśmy.
-A sex uprawialiście ?
-Nie, chyba od 2 miesięcy, chyba tylko na jego urodziny.
-To dobrze.

Liam
Muszę to powiedzieć Hope.Nie kocham jej.Weszliśmy do apartamentu dziewczyn.Meega wielka niespodzianka.Zabrałem Hope do pokoju.
-Musimy porozmawiać.
-Wiem..muszę Ci coś powiedzieć.
-Co?
-Liam..ja...chyba Cię nie kocham.Przepraszam.Byłam chyba Tobą zauroczona.Kocham kogoś innego
-Hope..chciałem Ci powiedzieć to samo.Kocham Danielle, a Ty kogo kochasz ?
-Chyba..chyba kocham Zayna.
-Hope nie oszukujmy się.
-Zostańmy przyjaciółmi.
-Pewnie że tak.A co zrobisz z Zaynem.
-Nie wiem.Pewnie kocha kogoś innego.
-Z tego co wiem nikogo nie darzy na razie wielką sympatią.
-Nie masz nic przeciwko że była bym z nim kiedyś ?
-Pewnie że nie.Będę życzył Wam szczęścia.

Niall
-Liam co jest ?-zapytałem
-Rozstaliśmy się.-powiedział
-Co ? Czemu-zapytał Lou.
-Nie kochaliśmy siebie tylko byliśmy zauroczeni.-wytłumaczyła Hope.
-Przykro mi-powiedział Zayn
Siedzieliśmy tylko w piątkę , bo Harry i Darcy siedzieli w pokoju.Darcy ma brzuszek.Może się kochają, napaleńcy jedni.Hha lubię się z nich śmiać.

Harry
-Darcy już nie mogę się doczekać.
-Ja też.Będziemy mieli małego Harrego.
-Kocham Cię.
-Ja Ciebie też
Leżeliśmy na łóżku masowałem jej brzuszek.Cieszę się że będziemy mieli dzidzusia.Poza tym jestem bardzo zmęczony trasą.U Darcy mogę sobie odpocząć.Leżeliśmy i nawet nie wiem kiedy zasnąłem.

___________
R xx

zapraszamy na naszego drugiego bloga z opowiadaniami 
http://storywith1direction.blogspot.com/
Przepaszam , że taki krótki , ale brak weny xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz