wtorek, 15 maja 2012

Twenty Four

Harry
-To co Lou co dzisiaj robimy ?
-Nie wiem.Jesteśmy sami.Liam zaraz na randkę z Danielle, Zayn nie wiem co, Niall z dziewczynami.
-Gdzie go zawiozły ?
-Nie wiem.Oglądamy film ?
-A może pójdziemy do kina ?
-Na co ?
-Nie wiem , coś fajnego.Na pewno coś leci.
-Stawiasz .
-Okej.

Niall
-Darcy ale jaka niespodzianka.
-Jak to jaka ? Niespodzianka jest niespodzianką nic nie powiem.
-Hope to może Ty ?
-Nie Niall nie powiemy.
Dziewczyny mają dla mnie jakąś niespodziankę.Ciekawe jaką.Może kolację , zakupy z jedzeniem.Albo coś głupiego.

Hope
-Tak słucham.
-Hope kochanie , mam dla Ciebie złą wiadomość.Mike ma coś z sercem.Będzie potrzebował przeszczepu.Na razie nie ma serca dla niego.
-Czyli...on..może...
-Tak.
-Mamo nie !
-Wiem skarbie.
-Przyjechać ?
-Nie trzeba w Irlandii mamy dobrą opiekę.
-Dobrze.Pa
-Darcy zawieź mnie do domu ?
-Co ? Czemu nie jedziesz ze mną i Niallem ?
-Nie...Odwieź.Proszę.Mój brat ma coś z sercem, potrzebuje serca.Nie ma dla niego.Nie mogę.
-Dobrze odwiozę.
Chcę jak najszybciej być w domu....Muszę ..

Darcy
Muszę zadzwonić do Harrego żeby któryś poszedł do Hope.
-Brat Hope ma coś z sercem , potrzebuje przeszczepu ale na razie nie ma dawcy.Ona musi być teraz z kimś.Wyślijcie Zayna ona go kocha.
-Co ? Tak mi przykro.Wyślę go.
-Pa.
-Pa.
Biedna Hope.Chciała bym być z nią teraz , ale mam umówioną wizytę z Niallem u dietetyka.

Zayn
Yeaaah ! Biegnę do Hope bo dowiedziałem się dwóch wiadomości pierwsza o bracie bardzo smutna ale druga że mnie kocha i ja ją kocham.Muszę być przy niej.Może będziemy razem.O tej chwili marzyłem od dawna.Kto by pomyślał że kooocha mnie Destiny Hope Madison taka laska.Jeszcze 2 przecznice.Mam róże i jestem ja.Musi jej to wystarczyć.Jeszcze 5 minut.Jestem pod apartamentem.Ale mam motylki w brzuchu.Jestem już na piętrze.Zadzwoniłem.Nikt nie otwiera.Postanowiłem sprawdzić czy drzwi są otwarte.Są to dziwne...Wszedłem do domu.Zamknąłem go.Dziwne.Poszedłem powoli do pokoju Hope.
-Hope.....

____________
R xxx
dzisiaj takie inne zakończenie rozdziału :D tak tajemniczo.
Zapraszam również na naszego innego bloga :
http://storywith1direction.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz