środa, 23 maja 2012

Twenty Six

Liam
-Danielle musisz poznać dziewczyny.Są świetne.
-No to chodź.
Pojechaliśmy z Danielle do apartamentu.Dziewczyny poznają Danielle.Już się doczekać nie mogę.Moje najlepsze przyjaciółki

Hope
-Mamo..chcemy z Zaynem przylecieć.
-Nie musicie.Mam genialną wiadomość.Nasz Skarb miał operację.Przebiegła dobrze, więc jest cały i zdrów.
-Mamo to genialne.
-Wiem.Kończę bo się budzi.
-Ucałuj od nas.
-Pa.
-Pa.
-Zayn !!!!! On miał operację przeżyje !!!
-Chodź kupimy mu coś jako niespodziankę.

Darcy
-Harry źle się czuję .... słabo mi.chyba zaraz będę wymiotować ..
-Jedziemy na pogotowie
-Zwariowałeś ?
-Nie.Looooooooooooouis !!! Szybko.
-Co ?
-Jedziemy z Darcy na pogotowie , zadzwoń do Hope że ma zabrać rzeczy Darcy i będziemy w szpitalu.Poinformuj wszystkich
-Jasne.
Po 10 minutach byliśmy w szpitalu.Lekarze zabrali mnie na badania.Przyjechali wszyscy.Zawieźli mnie do sali.Cała banda wpadła za mną.
-Darcy kochanie jesteś blada-powiedział Harry
-Wiem ale jako tak dobrze się czuję.
-Boję się-odpowiedział Harry
Chwilę później przyszedł lekarz te słowa które wypowiedział były najgorszymi.
-Mam złą wiadomość.Ma Pani białaczkę , co grozi życiu dziecku , albo pani oszczędzi swoje życie albo dziecka.Musi pani podjąć decyzję tu i teraz.
-Ale....
-Darcy -powiedziała zapłakana Hope-nie zostawiaj mnie proszę.
-Ja chyba....
-Ona wybiera siebie-powiedział Lou
-Louis !! Co ?
-Rozumiem.Do widzenia
Wszyscy zaczęli płakać.Wieczorem zasnął każdy kto był  przy mnie.Zawołałam lekarza.
Obudził się Harry
-Darcy ja wiem że to dla Ciebie trudne...ale zrozum nie chcę Cie stracić.
-Rozumiem.
-Zostaniesz moją żoną ?
-Harry ja...oczywiście.
-Świetnie.Zaraz przyjdzie osoba która udziela ślubu.
-Co ?
-Im szybciej tym lepiej.Poza tym wszyscy śpią.Nikt się nie dowie.
-Dobrze
Czekaliśmy chyba 30 minut na urzędnika stanu cywilnego.Zostałam żoną Harrego.
Darcy Styles-Eve brzmi pięknie.Jestem taka szczęśliwa.



______________
R x
http://storywith1direction.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz